اخبار دبیاخبار دبی فارسی

سعود بن صقر در راس هیات امارات متحده عربی شرکت کننده در اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای وارد قزاقستان شد.

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبر گذاری امارات الیوم، به نمایندگی از اعلیحضرت شیخ محمد بن زاید آل نهیان، رئیس‌جمهور دولت رحمت الله علیه، اعلیحضرت شیخ سعود بن صقر القاسمی، عضو شورای عالی و حاکم راس‌الخیمه، دیروز وارد شهر آستانه شد. در راس هیئت امارات متحده عربی شرکت کننده در اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای که در جمهوری قزاقستان با شعار “تقویت گفتگوی چندجانبه – تلاش برای دستیابی به صلح و توسعه پایدار” در سوم و چهارم ژوئیه برگزار شد.

رهبران و سران دولت های کشورهای عضو و تعدادی از کشورهای شرکت کننده در اجلاس علاوه بر نمایندگان سازمان های منطقه ای و بین المللی در کار این اجلاس شرکت خواهند کرد.

شرکت امارات متحده عربی در این اجلاس پس از اعطای رسمی وضعیت “شریک گفتگو” در سازمان همکاری شانگهای در جریان نشست های این سازمان در سال گذشته در جمهوری هند صورت می گیرد.

اعلیحضرت حاکم راس الخیمه را یک هیئت رسمی شامل سهیل بن محمد فرج فارس المزروعی وزیر انرژی و زیرساخت، عبدالله بن طوق المری وزیر اقتصاد، احمد بن علی محمد آل وزیر امور خارجه همراهی می کنند. صائق و تعدادی از مقامات.

جناب عالی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی آستانه مورد استقبال وزیر توسعه دیجیتال، نوآوری و صنعت هوانوردی، جاسلان مادیف هاسینوویچ، سفیر امارات در جمهوری قزاقستان، دکتر محمد سعید العریقی و تعدادی از مقامات دولتی قرار گرفت. .

سازمان همکاری شانگهای در سال 2001 تأسیس شد و اهداف اصلی آن تقویت روابط همکاری بین کشورهای عضو در امور سیاسی، اقتصادی، تجاری، علمی، فرهنگی و آموزشی، علاوه بر انرژی، حمل و نقل، گردشگری و حفاظت از محیط زیست است. .

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا